26 July 2010

pelik tp benar...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 7/26/2010 11:54:00 PM
salam

pembuka bicara yg agak sempurna... for the first time aku try nk keep in touch with someone yg ade hal dgn aku... dgn harapan be friend again but... something happened dia x reply salam ceria aku yg konon nye nk ceria kn kembali ape yg berlaku.. tp dia wat cam tue kt aku.. padahal (hmmm xperlu lah aku cerita kn ape yg berlaku kerna tak nk mengaibkn sape2...)tp ape yg aku nk conclude ape yg berlaku bukan salah aku... yeah.. u can canang kt semua org yg aku itu ini.. yes!!! u can.. aku nk tgk sejauh mane kelancangan tue.. i'm trying to be cool with u.. but ini pembalasan yang aku dpt?? hahaha... mcm aku plak yg tergedix2 kt situ... kelakau gler... org tue wat salah kt kite... tp kite nk try nk be friend dgn dia.. hahah...

hmmm...

0 PeMbErI IdeA: