10 April 2010

~kekuatan~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 4/10/2010 10:45:00 PM
salam..

aku perlukan kekuatan...sesak sungguh rasenya... cam susah nk bernafas... hati tidak berkeruan... seriously.... Ya Allah..berikan lah hambaMU suatu kekuatan... aku cam hilang sesuatu... hhuhuhu... aku dh xmampu nk berkata2...apatahlagi ketawa... yang ade hanya dusta... reason??? hmmmm... kalu aku kata kan disini musti ade yg bergelak2... Ya Allah sharima tolong lah!!! tp tue yg aku rase kan... aku dh mcm cacing kepanasan... aku xtau nape jadi begini.. I'M LOSS!!!!! the winner of the day of loser day is SHARIMA!!!! arghhhh... sgt tertekan... aku gagahi jua membuka buku2 yg ade... membuat sat€u persatu latihan...tp terasa mcm sia2...yup SGT SIA2... macam nothing!!! ZERO!!! my is KOSONG!!! waaaaaa.... YA ALLAH... sok aku ade test...project xwat abis agi.. aku sgt dh xtentu arah... ingin kuar... release kn serabut yg ade... waaaa... namun ku cekal kn ati...sha... xpe2 sha... relax sha... sha jgn camni... kuat2!!! jgn down gini... ia seperti berbisik di hati kecil ku...tp terjwab seketika hati aku seperti memberontak kasar!!! arghh!!!! seperti mau hantuk kan kepala ku dinding aje!!! waras2 sha...relax... huhuhu... jgn wat bende yg bukan2... sabar2.. sumer tue dugaan ...dugaan yg harus ko tempuhi... sabar2... dan akhirnya...seperti biase...aku ternangis sendiri.......

0 PeMbErI IdeA: