16 January 2009

tahun baru suasana baru...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 1/16/2009 07:57:00 PM
salam...
setelah sekian lama aku x msuk blog ni..akhirnye aku kembali ke sini..huhuhu<--(ayat skema...).. thn ni aku dh msuk part 6... hurm...cepatkan masa berlalu.. dulu nk sangat habis cepat..bila dah masuk part 6 ni baru rasa sedih,sayu ,sedih,,,ADEIIII..... sem ni aku n mmber2 aku sepakat nk masuk q1... walaupun pada mulanya aku nk msuk q3.. tp cam xbest plak mmber2 aku xda.. hehhe... kelas q1 ni banyak btul budak lelaki... cuma geng2 aku je perempuan <-- 4 org gurls... ade diantara mereka aku x knl seh..adei... dh part 6 still xknl bdk course sendiri... padahal part6 sikit je... adei... kelas sem ni x banyak tp paling sakit ari khamis ar..huhuhu..full beb!!! huhuh...8-6ptg.... klas pm shukri plak tiap2 kelas ade quiz...huhu.. xpe2 biar sakit skrg insyAllah final nnti senang<--- (ayat sedapkan hati)..sem ni aku berazam nk dekan lagi..huhuh... nk maintain result aku ... huhu.. pengalaman part 3 byk mengajar aku ...aku kne bangkit!!! brjalan dan berlari ... minggu lepas aku gi giant segamat dengan nisa dan firah..heheh.. kitorg wat treatment kaki guna ikan hheee.. geli seh!!! huhuh... ikan banyak ade kt kaki aku ...adei... org yg jaga kiosk tue kate kaki aku ni byk ikan coz ade masalah kesihatan ...huhuhu... kaki ku dimakan ikan

0 PeMbErI IdeA: