08 August 2008

terkenang dlu2

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/08/2008 04:04:00 PM

Hj.Azis bin Hj.Kidan dan Hjh. Rahmah binti Abdullah
my beloved mum n dad...

huhuh... rindunye kt mak dgn bapak... bru td aku dok tepon mak aku td... huhuh... ingtkn nk blik ari ni tp byk xment plak pastu isnin ade test MAT 253, rabu ade quiz QMT 320 dan khamis plak ade quiz FIN 260..kemungkinan bsr minggu depan ade test 2 utk QMT 315 amboi byk nyer... nk anto xment ITS 250 lagi..huhuh... dugaan2.... mak suh aku jgn stress n bykkn bersabo..biase lah tue dh nama pun student jadi nk x nk kena lh blajar huhhu..touching sungguh!!! mak ade ckp... belaja lh bersungguh2 jgn abaikan pelajaran... jaga pointer ... ... sesungguhnya anak mak ni byk buat mak susah hati n slalu buat mak pening.... dr dulu dok mls blaja... dulu mak aku risau betul dgn habit aku yg suka dok main komputer...ske chatting pastu ske tgk tv je...smpi satu tahap mak aku dh x kasi psang streamx n astro pun dh xda... nk trial SPM leh gi main futsal smpi accident kne langgar kete...huhuhu.. skrg habit2 tue aku dh kurang kn... aku dh kurang chatting..dlu ramai btul mmber alam cyber aku... x kira jantina... pastu mak kata kalu nk gune internet ..aku kene bli sendiri topup jaring... kalu ade streamx kt umah pun xda org nk gne coz aku dh dok kampus... broadband??? lg mak x kasi.. risau habit aku dlu... kalu nk... gne hotspot kampus aje...futsal pun aku dh lame tinggalkan... since aku sakit aku dh kurang nk aktif2 ni... xbelh terlalu pnat sgt... alhamdulillah aku dh semakin sihat... cuma permakanan aku je yg kena jaga..kali terakhir aku main futsal msa SUPRO kt kampus dlu... hehhe time tue aku cam kekok n klaka je...hehhe... aku ske main paintball... main paintball x pnat sgt...byk gune strategi... heheh... mencabar...




0 PeMbErI IdeA: