19 June 2008

dunia baru...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 6/19/2008 03:19:00 PM
sedar x sedar skarg ni aku dh 20thn ...cpatnya masa berlalukan?? hahaha... tapi org sekeliling still anggap aku mcm bdk remaja n mentah.. lebih2 lagi kalu aku luahkan pendapat tentang isu politik semasa dan harga minyak sekarang... huhu..sedih gak aku yelah next year aku dh bleh mengundi ape... hehe.. tp diorg xfhm ..diorg kata tugas aku belajar n belajar jgn pandai2 nk msuk campur hal2 org dewasa... what the fish!!! aku pun ada hak nk bersuara!!! Malaysia kan demokrasi !!!

kalu sentuh hal2 politik nie aku mmg atas pagar n bukan lalang mcm sesetengah pihak tue... mcm meraka kalu nk mintak bantuan gi pada kerajaan.. n kalu bleh nk anak2 mereka kerja kerajaan..sanggup tue gi jumpa ketua menteri.. padahal blakang2 bukan main kutuk lagi kerajaan.. kesian mereka yg xda pendirian tue kan??..

bagi aku xperlu lah nk dapatkan undi dengan cara menyebarkan fitnah mana2 pihak... setahu aku kalu kita menyebarkan "berita" tue yg x sahih kita seperti telah mmbunuh seorg manusia.. so,kalu org kata ade org pembangkang dapt sumber drpd negara2 berkenaan igin memerintah aku diam kan saja ..bagi aku selagi aku x dapt sumber yg btul sahih aku 100% xpercaya... dan kalu ade org kata org kerajaan sekian2 telah terlibat dlm rasuah or merancang pembunuhan.. aku x kan percaya kalu x da bukti yg kukuh...

k lah gtg... hehe.. next time aku tulis agi....

0 PeMbErI IdeA: